Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήθηκαν συνεργατικές δράσεις μεταξύ της Α΄ τάξης και του νηπιαγωγείου. Τα νήπια επισκέφθηκαν το δημοτικό σχολείο και συμμετείχαν σε δραστηριότητες στη σχολική βιβλιοθήκη, βασισμένες σε λογοτεχνικό βιβλίο, μέσα από αναγνώσεις, ζωγραφιές, δημιουργικές εργασίες και παιχνίδια γνωριμίας στον αύλειο χώρο.

Παράλληλα, οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο, όπου συμμετείχαν σε κοινές δράσεις φιλαναγνωσίας και άκουσαν την ανάγνωση βιβλίου από τα νήπια και τις εκπαιδευτικούς τους. Οι δράσεις αυτές συνέβαλαν ουσιαστικά στην εξοικείωση των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας, συνεργασίας και θετικής μετάβασης στη νέα σχολική βαθμίδα.

Αφήστε σχόλιο