Δημιουργία εικόνων τεχνητής νοημοσύνης από την Ε’ και Στ’ τάξη

Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων δημιούργησαν εικόνες με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το Playground AI, το DALL-E και το kidgeni,  και τα αναρτήσαμε σε ένα padlet που δημιουργήσαμε. Επίσης σε πολλές περιπτώσεις, χρειάστηκε να μεταφράσουμε από Ελληνικά σε Αγγλικά, όταν το εργαλείο ΤΝ δεν ανταποκρινόταν στην ελληνική προτροπή. Έτσι, οι μαθητές εξοικειώθηκαν και με την χρήση του Google Translate. Συζητήσαμε επίσης θέματα ασφάλειας, προκαταλήψεων, τις αρχές…

Περισσότερα

Γνωριμία με τις παραδοσιακές φορεσιές του τόπου μας

Την Τρίτη 20/2/24 τα παιδιά της Δ’ τάξης του 11ου και 21ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, παρακολούθησαν 3-ωρο σεμινάριο γνωριμίας και μικρής προσέγγισης στον πλούσιο κόσμο των παραδοσιακών φορεσιών του τόπου μας. Ταυτόχρονα με την εκμάθηση παραδοσιακών χωρών σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές πήραν μια γεύση της πλούσιας ελληνικής παράδοσης. Τα παιδιά είδαν και σύγκριναν φορεσιές…

Περισσότερα

Εργασία της Ε’ τάξης με εικόνες τεχνητής νοημοσύνης (Α.Ι.: Artificial Intelligence)

Οι μαθητές των τμημάτων  Ε1, Ε2 & E3 εργάσθηκαν με το PowerPoint και το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ΤΝ PlaygroundAI  για να φτιάξουν παρουσιάσεις με θέμα τη φιλία, στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ (Τεχνικές Πληροφορικής και Επικοινωνιών), και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους θα το δείτε παρακάτω. Η συζήτηση για την ηθική χρήση της ΤΝ (τεχνητής νοημοσύνης) και τους κινδύνους, αλλά και τις ευκαιρίες που αναδύονται, συνεχίζεται και θα…

Περισσότερα

Συνεργατικό project “ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΡΗΝΙΚΟ…”

Οι εκπαιδευτικοί της μουσκής, των ΤΠΕ και ο δάσκαλος του Στ’2 δημιούργησαν ένα συνεργατικό project με θέμα: ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΡΗΝΙΚΟ…

Περισσότερα

Ο μικροεπεξεργαστής micro:bit

Στο εργαστήριο Πληροφορικής διαθέτουμε έναν μικροϋπολογιστή Micro:bit παλιάς έκδοσης. Τι είναι όμως το micro:bit;   Το micro:bit είναι μια μικρή σε μέγεθος και διαστάσεις αλλά ισχυρή πλακέτα, η οποία δημιουργήθηκε από το BBC και μπορεί να προγραμματιστεί από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή.    Περιλαμβάνει έναν μικροελεγκτή, αισθητήρες, κουμπιά, μια μικρή οθόνη που αποτελείται από ένα τετράγωνο 5 Χ 5 (συνολικά 25) LED…

Περισσότερα

Ευχές πασχαλινές από το εργαστήριο ΤΠΕ

Στα παρακάτω έργα Scratch, κάντε κλικ στον σύνδεσμο και ακολουθήστε τις οδηγίες για να δείτε τα αυγά να αλλάζουν χρώματα και το κοτοπουλάκι να λέει Πασχαλινές ευχές! https://scratch.mit.edu/projects/831821411 https://scratch.mit.edu/projects/831814621 https://scratch.mit.edu/projects/831804941

Περισσότερα

Το εκπαιδευτικό περιβάλλον Scratch-ΟΠΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Το Scratch αναπτύχθηκε από το MIT Media Lab και αποτελεί ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού κατάλληλο για μαθήτριες και μαθητές Δημοτικού Σχολείου. Μέσα από αυτό, τα παιδιά μπορούν να μάθουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και να δημιουργήσουν τα δικά τους προγράμματα και όχι μόνο, αλλά και παιχνίδια, διαδραστικές ιστορίες, animation, κ.ά.    Η τρέχουσα έκδοση του Scratch είναι η 3.0 και είναι διαθέσιμη online στη διεύθυνση: …

Περισσότερα

Ευχές για τα Χριστούγεννα

Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας και όλο το προσωπικό εύχεται στα παιδιά μας και στις οικογένειές τους Χρόνια Πολλά με οικογενειακή γαλήνη, Υγεία και Καλή Πρόοδο!  

Περισσότερα

Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης κάρτας με το ScratchJR

Το ScratchJr είναι μια πολύ φιλική εφαρμογή προγραμματισμού για μικρά παιδιά ή και μεγαλύτερα αν δεν είναι εξοικειωμένα με τον προγραμματισμό. Μέσω αυτής, τα παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα, να σχεδιάζουν έργα (projects) και να εκφράζονται δημιουργικά με τα ψηφιακά…

Περισσότερα

Φυτά σχολικού κήπου

Οι μαθητές του Γ’3 πληκτρολόγησαν τα κείμενα, κάναν μορφοποιήσεις και βρήκαν σχετικές εικόνες στο Διαδίκτυο, στο εργαστήριο ΤΠΕ, με θέμα τα Φυτά του σχολικού κήπου που δημιούργησαν μαζί με το δάσκαλό τους κ. Δαλακούρα. Τα κείμενά τους φαίνονται παρακάτω.

Περισσότερα