ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσ/νίκης που έγινε στις 5 Φεβρουαρίου 2024. Σε αυτήν είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε στους/στις συμμετέχοντες/ συμμετέχουσες συνοπτικά το πρόγραμμα Erasmus+ που ήδη υλοποιούμε. Ο συντονιστής της Παιδαγωγικής Ομάδας παρουσίασε επιγραμματικά τους στόχους του προγράμματος , καθώς και το περιεχόμενο του επιμορφωτικού σεμιναρίου που παρακολούθησαν 4 εκπαιδευτικοί του σχολείου τον Δεκέμβριο στη Βαρκελώνη.

 

ΔΙΑΧΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

Τη Δευτέρα 22/1/2024 η παιδαγωγική ομάδα που συμμετείχε στο σεμινάριο που έγινε στη Βαρκελώνη τον Δεκέμβριο ενημέρωσε τους/τις εκπαιδευτικούς των δύο συστεγαζόμενων σχολείων (11ο & 21ο Δ. Σ. Ευόσμου) σχετικά με το περιεχόμενο του προγράμματος: “Discover the 7Cs: Learning for Life (and Work) in the 21st Century”.

Ο Συντονιστής της ομάδας αναφέρθηκε στους γενικούς στόχους όλου του προγράμματος Erasmus+ TRACE21+ και παρουσίασε  συνοπτικά τις τρεις προγραμματισμένες κινητικότητες μέσω των οποίων θα επιτευχθούν οι στόχοι. Επίσης δόθηκαν οι αρχικές πληροφορίες της επιμόρφωσης στη Βαρκελώνη και έδωσε την πάσα στις 3 συναδέλφους που πέρασαν στις λεπτομέρειες. Η κ. Ματζερίδου ανέπτυξε το περίγραμμα, τη μεθοδολογία, τα στάδια και τις αρχές του Design Thinking, μια διαδικασία που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Η κ. Κατικαρίδου παρουσίασε τα 7cs της εκπαίδευσης και αναφέρθηκε συνοπτικά σε εκπαιδευτικά εργαλεία και εφαρμογές που προάγουν τις προηγούμενες ήπιες δεξιότητες σε ένα σύγχρονο σχολικό περιβάλλον.

Ειδικότερα αναφορά και επίδειξη έγινε από την κ. Κατικαρίδου και την κ. Δράκου σε δύο ψηφιακά εργαλεία που μπορούν άμεσα οι εκπαιδευτικοί να εντάξουν στη διδασκαλία τους και να της δώσουν ένα ευχάριστο και διασκεδαστικό χρώμα:  Το Plickers είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στο δάσκαλο/α να υποβάλλει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και να συλλέγει εύκολα απαντήσεις από την τάξη του, χωρίς να ζητάει από τους/τις μαθητές/τριες να χρησιμοποιούν συσκευές. Είχαν εκτυπωθεί οι σχετικές κάρτες και οι συνάδελφοι είδαν στην πράξη πώς μπορεί να λειτουργήσει  η εφαρμογή στη διδασκαλία. Επίσης, το GooseChase

είναι μια συνεργατική πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης, στην οποία δημιουργούμε αποστολές για τους/τις μαθητές/τριες μας, οι οποίοι/ες καλούνται να τις ολοκληρώσουν, με τρόπο, σε τόπο και σε χρόνο που ορίζει ο/η εκπαιδευτικός. Η εφαρμογή έχει μια έτοιμη τράπεζα θεμάτων – αποστολών και μπορεί ο/η εκπαιδευτικός να πάρει ιδέες. Επίσης υπάρχει και μια βιβλιοθήκη με έτοιμα ολοκληρωμένα παιχνίδια.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: “Discover the 7Cs: Learning for Life (and Work) in the 21st Century”

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: europass Teacher Academy

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ: FEDERICA DI BARTOLOMEO

ΧΡΟΝΟΣ: 4 -9/12/2023

Η παιδαγωγική ομάδα του σχολείου που αποτελείται από τις/τον εκπαιδευτικούς/ό ΔΡΑΚΟΥ ΧΑΪΔΩ (ΠΕ86), ΚΑΤΙΚΑΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ (ΠΕ06),  ΜΑΤΖΕΡΙΔΟΥ ΜΕΛΑΝΙΑ (ΠΕ70), ΜΑΝΤΖΑΝΙΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ (ΠΕ70) παρακολούθησε μαζί με άλλους/ες 5 εκπαιδευτικούς από τη Γερμανία, την Κύπρο, τη Λιθουανία με επιτυχία το παραπάνω επιμορφωτικό πρόγραμμα 30 ωρών στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, μέσω του οποίου δέχτηκαν πληροφορίες σχετικά με την καινοτομία που μπορεί να εισαχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και σε όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα.

Ειδικότερα, έγινε αντιληπτό με ποιο τρόπο μπορεί η συστηματική κατανόηση των 7Cs (οι πιο σημαντικές ήπιες δεξιότητες) του 21ου αιώνα μπορεί να αποτελέσει απάντηση στο σύγχρονο μεταναστευτικό κύμα που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και στη ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη που επηρεάζει σχεδόν όλες τις πτυχές της εκπαιδευτικής/κοινωνικής πραγματικότητας. Οι προαναφερόμενοι παράγοντες δημιούργησαν την ανάγκη δημιουργίας ενός σχολικού συστήματος που δε θα βασίζεται απλά και μόνο στη γνώση, αλλά επίσης και σε βασικές αρχές των παρακάτω δεξιοτήτων: 

  • Creativity and Critical thinking (Thinking)
  • Communication and Collaboration (Working)
  • Cross-cultural understanding and career and life skills (Living in the world)
  • Computing amd digital literacy   

 

2η ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ERASMUS+

Η 2η συνεχόμενη αίτηση του σχολείου μας (2023-24) για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ εγκρίθηκε για χρηματοδότηση από το ΙΚΥ (με εξαιρετική βαθμολογία). Ο τίτλος του σχεδίου μας είναι “Σκεφτόμαστε θετικά, σεβόμαστε και ενεργούμε εποικοδομητικά στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα” (Thinking positively, respecting and acting constructively in 21st century education TRACE 21+). 

Ως στόχους μας έχουμε θέσει: την αύξηση της θετικής προσέγγισης για το σχολείο, πώς θα αποκτήσουμε μια συστηματική κατανόηση όλων των “4Cs“, πώς μπορoύμε να τις ενσωματώσουμε στη διδασκαλία  και τέλος την υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού πλαισίου διαχείρισης συμπεριφοράς και την υιοθέτηση ενός σχεδίου δράσης για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς εντός και εκτός τάξης.

Οι δεξιότητες 4Cs του 21ου αιώνα επιτρέπουν στους ανθρώπους να δημιουργήσουν ένα σύνολο που είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του. Αυτό μπορεί να ακούγεται υπερβολικά γενικευμένο. Αλλά οι ίδιες οι δεξιότητες 4Cs είναι τόσο γενικές που είναι δύσκολο να εντοπιστούν τι, γιατί ή πώς ακριβώς μπορούμε να τις μάθουμε. Οπότε είναι πιο ακριβές να πούμε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να έχουμε κάθε μία από αυτές. Η κριτική σκέψη μάς κάνει να αμφισβητούμε τους ισχυρισμούς και να αναζητούμε την αλήθεια.
Η δημιουργικότητα μάς κάνει να σκεφτόμαστε με τρόπο που είναι μοναδικός. Η συνεργασία μάς διδάσκει ότι οι ομάδες μπορούν να δημιουργήσουν κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο από ό, τι μπορούμε μόνοι μας. Τέλος, η επικοινωνία μάς κάνει να μεταφέρουμε πιο αποτελεσματικά τις ιδέες μας.

Οι δραστηριότητες που έχουν σχεδιαστεί στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα παρακολουθήσουμε, θα μας βοηθήσουν να κάνουμε τους/τις μαθητές/μαθήτριες να αποκτήσουν τις θεμελιώδεις δεξιότητες που θα χρειαστούν για να ευδοκιμήσουν μελλοντικά στον 21ο αιώνα. Μέσα από αυτές κι αφού κατανοήσουμε το θεωρητικό πλαίσιο που σχετίζεται με τις 4cs δεξιότητες, θα είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε αποτελεσματικότερα δράσεις, προγράμματα για τις τάξεις στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στις 4 βασικές θεματικές κατηγορίες (ΕΥ ΖΗΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ, ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ).

Οι οργανισμοί με τους οποίους θα συνεργαστούμε είναι οι εξής: European Academy of Creativity Spain Cataluña BARCELONA, Europass Teacher Academy Finland Finland Helsinki,  Alytaus „Volunges” progimnazija Lithuania Alytaus apskritis Alytus.

Το σχολείο του 21ου αιώνα είναι ένα σχολείο ευέλικτο, ανταγωνιστικό, επαρκές σχολείο που συμπληρώνει τους στόχους του, λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο αυτόνομα και κάνει πράξη την εκπαιδευτική αποκέντρωση. Προσαρμόζεται στις αλλαγές και στις νέες συνθήκες. Ένα σχολείο όπου διακινείται ελεύθερα η γνώση, η οποία οικοδομείται με βιωματικό τρόπο και είναι συναφής με τη διαδικασία προετοιμασίας λειτουργικών και ενεργών πολιτών για το μέλλον. 

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

2η επιτυχημένη υποβολή Ευρωπαϊκού σχεδίου ERASMUS+ από το 21ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΤΟ 21ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ

Την Ημέρα της Ευρώπης τίμησε το 21ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+ στα σχολεία_νέο

ΔΙΑΧΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (ΜΕΡΟΣ ΙΙ)

Την Πέμπτη 17-11-2022 υλοποιήθηκε από την Ομάδα Erasmus του σχολείου μας (Δράκου Χ., Κατικαρίδου Ε., Μαντζανίδης Ε., Πάγκα Α.) η διάχυση του προγράμματος που αφορούσε την επίσκεψη στο Scoala Gimnaziala Traian Craiova (από 10-10-2022 έως 14-10-2022). Παρουσιάστηκαν στους/στις συναδέλφους οι εντυπώσεις μας από την παρατήρηση (job shadowing) της σχολικής ζωής για μια εβδομάδα στο παραπάνω σχολικό συγκρότημα. Κατά τη διάρκεια της παρατήρησης δώσαμε έμφαση στους εξής παράγοντες: σχολικό πρόγραμμα, υλικοτεχνική υποδομή, διδακτική μεθοδολογία, διδακτικές πρακτικές, βιβλία – εκπαιδευτικό υλικό, σχολικό κλίμα – σχολική κουλτούρα, προσέγγιση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκδηλώσεις (περίπατος, εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Ιστορικό Μουσείο Κραϊόβα).

Οι αναφορές μας έγιναν αντικείμενο συζήτησης και οι εκπαιδευτικοί εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές στον τρόπο λειτουργίας ανάμεσα στα σχολεία μας και στο σχολείο της Ρουμανίας. Ο εποικοδομητικός διάλογος που αναπτύχθηκε ήταν και ο κύριος σκοπός της συγκεκριμένης παρουσίασης. Ένα από τα πολλά θετικά στοιχεία που εμπεριέχουν τα ευρωπαϊκά προγράμματα είναι αυτό της διεύρυνσης των εκπαιδευτικών οριζόντων αρχικά των παρατηρητών και στη συνέχεια των μελών της σχολικής κοινότητας, όπου ανήκουν οι παρατηρητές-εκπαιδευτικοί. Φιλοδοξούμε πως μέσα από την παρουσίαση των εμπειριών μας, την παρουσίαση σχετικών τεκμηρίων (φωτογραφιών, βίντεο, υλικών από τη διδασκαλία, δημιουργιών διαπολιτισμικών προγραμμάτων) θα υπάρξει ένας σταδιακός εμπλουτισμός της σχολικής μας ζωής.  

Η Ομάδα Erasmus toy 21ου Δ.Σ. Ευόσμου

 

ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Άρθρο σε διαδικτυακή τοπική εφημερίδα που αφορά τη δεύτερη κινητικότητα του προγράμματος Erasmus + στην πόλη Κραϊόβα της Ρουμανίας.

https://agkidapress.gr/2022/10/20/%cf%84%ce%bf-21%ce%bf-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%b5%cf%85%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%ac/?fbclid=IwAR2noHhZ0Bnde-vAvr9bymHRaQV9JcEWkelUq-9S3uixu6vJbJAYGcdYU0Y

 

ΔΙΑΧΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Σήμερα, Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022, η ομάδα Erasmus του 21ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου πραγματοποίησε την πρώτη φάση της διάχυσης από την παρακολούθηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου στην Πορτογαλία. Η αίθουσα πληροφορικής γέμισε από συναδέλφους που παρακολούθησαν τα μέλη της ευρωπαϊκής ομάδας να παρουσιάζουν πτυχές της εβδομαδιαίας επιμόρφωσης με τίτλο «Βελτίωση των δεξιοτήτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διαχείρισης έργων – Ευρωπαϊκή ανάπτυξη του σχολείου». 

Ο Διευθυντής του σχολείου έκανε αρχικά μια σύντομη αναδρομή στη διαδικασία που προηγήθηκε της επιμόρφωσης και ανέφερε επιγραμματικά τη φιλοδοξία και το όραμα του σχολείου σε σχέση με τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό του. Η κ. Δράκου παρουσίασε εισαγωγικά πληροφοριακό υλικό με θέμα τον τόπο που φιλοξένησε το εκπαιδευτικό σεμινάριο στη Μαδέρα της Πορτογαλίας και άνοιξε με όμορφες εικόνες τη σημερινή επιμορφωτική δράση.

Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων (11ο & 21ο Δ.Σ. Ευόσμου) ενημερώθηκαν από τα μέλη της ομάδας για τους στόχους, τη μεθοδολογία και τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Έγινε εκτενή αναφορά στις βιωματικές, ομαδικές δραστηριότητες που συμμετείχαν οι 4 εκπαιδευτικοί και επιχειρήθηκε να συνδυαστεί η βιωμένη εμπειρία τους με τη σχολική ζωή και τη διδασκαλία των εκπαιδευτικών. Υπήρξε συζήτηση και σχολιασμός από τους/τις συναδέλφους και δόθηκαν ιδέες για μια πιθανή εφαρμογή καινοτόμων, δημιουργικών δράσεων που μπορούν δυνητικά να αναβαθμίσουν το εκπαιδευτικό έργο των σχολείων.

Στο τέλος της α΄ φάσης της διάχυσης οι παρόντες/παρούσες εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό online εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα τις πληροφορίες που δέχτηκαν κατά την σημερινή ενημέρωση. Στη νικήτρια του παιχνιδιού απονεμήθηκε ένα συμβολικό δώρο και η εκδήλωσε έκλεισε όμορφα με μια αναμνηστική φωτογραφία και ΄τοπικά εδέσματα από τη μαγευτική γωνιά του Ατλαντικού Ωκεανού.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου     

 

Το 21ο Δημοτικό Ευόσμου κάνει τα πρώτα του ευρωπαϊκά βήματα

Από τις 30 Ιουλίου έως και τις 6 Αυγούστου ομάδα εκπαιδευτικών του 21ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, αποτελούμενη από τον Διευθυντή του σχολείου Ευάγγελο Μαντζανίδη, την καθηγήτρια πληροφορικής Χάιδω Δράκου, την καθηγήτρια Αγγλικών Ελένη Κατικαρίδου, τη δασκάλα Αγλαΐα Πάγκα ταξίδεψαν στη Μαδέρα της Πορτογαλίας όπου και επιμορφώθηκαν. Συγκεκριμένα, μετά από έγκριση της αίτησης του σχολείου από το ΙΚΥ μέσω του προγράμματος Εράσμους ΚΑ1, οι εκπαιδευτικοί ακολούθησαν πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο «Βελτίωση των δεξιοτήτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διαχείρισης έργων – Ευρωπαϊκή ανάπτυξη του σχολείου» στο Φουντσάλ της Μαδέρα. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μια σειρά από θεωρητικά μαθήματα για τη διαχείριση έργων, μια σειρά από βιωματικές δραστηριότητες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης καθώς και εργαστήρια πρακτικής εκμάθησης εκπόνησης έργων.

Οι βασικοί στόχοι του προγράμματος αφορούσαν στην επισκόπηση  των σχετικών χρηματοδοτούμενων Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στις πηγές πληροφοριών και στους χρήσιμους δείκτες για την ανάλυση των πληροφοριών σχετικά με τον σχεδιασμό , στην ανάπτυξη και στη διαχείριση του έργου, στις στρατηγικές αναζήτησης συνεργατών αλλά και στους ρόλους των συνεργατών στη διαχείριση έργου, στις στρατηγικές εκτίμησης, διάχυσης και αξιοποίησης καθώς και στην πρακτική εφαρμογή της διαπολιτισμικής μεθοδολογίας για τις ανάγκες διδασκαλίας καθώς και για τη διαχείριση και την υλοποίηση του έργου.

Παράλληλα δόθηκε η ευκαιρία γνωριμίας αλλά και συνεργασίας μέσα από τις «διεθνείς» βραδιές, όπου η αντιπροσωπεία του σχολείου πρόσφερε αναμνηστικά δώρα στους/στις επιμορφωτές/τριες, ευγενική προσφορά του Οργανισμού Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Αντίστοιχα, δοκίμασε τοπικά εδέσματα και ποτά και ενημερώθηκε για έθιμα και μνημεία από πόλεις άλλων χωρών όπως Αυστρία, Γερμανία, Λιθουανία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Σλοβενία και Φιλανδία.

Αξίζει τέλος, να σημειωθεί ότι δημιουργήθηκαν πιλοτικά προγράμματα συνεργασιών με κυρίαρχο το ελληνικό στοιχείο που εκπροσωπήθηκε από τις πόλεις/κωμοπόλεις της Ακράτας, της Βουλιαγμένης, του Ευόσμου, της Μεσσήνης, της Καλαμαριάς, της νησιωτικής Σάμου και των Σερρών.

Με δεδομένο ότι το Εράσμους «ανοίγει δρόμους, αλλάζει ζωές», στις αρχές του Σεπτέμβρη πρόκειται να υλοποιηθεί εσωτερική επιμόρφωση για όλους τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου και όχι μόνο,  με στόχο το μοίρασμα της γνώσης, τη διάχυση της πληροφορίας και τη δημιουργία ενός «άτυπου» αλλά επαρκώς στελεχωμένου γραφείου Εράσμους στο σχολείο.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσίευση σε τοπική εφημερίδα του Ευόσμου:

Το 21ο Δημοτικό Ευόσμου κάνει τα πρώτα του ευρωπαϊκά βήματα

 

 

H αίτηση του σχολείου μας με τίτλο “Βελτίωση των δεξιοτήτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διαχείρισης έργων – Ευρωπαϊκή ανάπτυξη του Σχολείου” κατόπιν αξιολόγησης που διενεργήθηκαν από αξιολογητές της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) εγκρίθηκε για χρηματοδότηση. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 18 μήνες, από 31-12-2021 έως 30-06-2023. Βασικός σκοπός του είναι να αποκτήσει το σχολείο μας περισσότερη αυτοπεποίθηση, προσαρμοστικότητα και αλληλεγγύη μέσω της διαπολιτισμικής εμπειρίας και των δεξιοτήτων διαχείρισης έργων Erasmus που θα συμβάλλουν παράλληλα στο άνοιγμα του σχολείου μας στην Ευρώπη. Τέσσερις (4) εκπαιδευτικοί του σχολείου θα παρακολουθήσουν σεμινάρια σε χώρες της ΕΕ σε σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που θα τους/τις βοηθήσουν να αντιμετωπίζουν διαπολιτισμικά και πολυπολιτισμικά ζητήματα στην καθημερινή πρακτική στο σχολείο. Συντονιστής και πρόσωπο επικοινωνίας για το συγκεκριμένο έργο θα είναι ο Διευθυντής του σχολείου, Μαντζανίδης Ευάγγελος. Μέσα από το blog του σχολείου θα υπάρχει συνεχή ενημέρωση για την πορεία του προγράμματος.